Nákupní košík - ukaž
Zákazník nepřihlášen
Celkem v košíku - 0.-
 
 
 
 
 
 
 
Hledat
 
 
 
 
 
 
ODDĚLENÍ
 
 
TOP
 
 
KAMENNÝ OBCHOD
Drape, s.r.o.
Jeronýmova 88/9
(vchod z ul. Husitské)
Praha 3 – Žižkov
Mobil: 777 81 30 30
Tel.: 222 71 69 69
E-mail: dragoun@drape.cz
Po - Pá: 10:00 - 17:00
 
 
 
 
 
 
ZNAČKY A ZASTOUPENÍ

Nová registrace
Zapomněli jste heslo?
 
 
 
 
 
 
DOPORUČUJEME
PIONEER HDJ-500 T K
HDJ-500 T K
Koupit  Detail 
naše cena
2690,-
 
 
 
 
YAMAHA STAGEPAS 600i
STAGEPAS 600i
Koupit  Detail 
naše cena
24990,-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
1. noname DJ Starter Kit
cena: 479 Kč
2. noname kartáč na LP
cena: 329 Kč
3. noname Zrcadlová koule 20cm
cena: 299 Kč
 
 
 
 
Kontakt Drape

Obchodní podmínky

Proč nakoupit u nás

  • Naše přímá spolupráce s dodavateli a efektivní fungování nám umožňuje být levnější než běžné maloobchody. Náš sortiment obsahuje tisíce položek a přesto si z něj díky elektronickému katalogu snadno vyberete. Zaměstnáváme řadu odborníků a proto Vám můžeme s nákupem poradit.

Doprava

  • Balík do 5kg 149,- Kč s DPH.
    Balík nad 5kg 199,- Kč s DPH.
    Balík nad 20kg 299,- Kč s DPH.
    Balík nad 100kg cena individuálně.

Doručení zboží

  • Pro doručení zboží používáme moderní rychlé služby PPL s dodáním následující pracovní den po dni podání. Zásilky jsou sledovány výpočetní technikou a zákazník může po zadání čísla zásilky sledovat stav dodání na webových stránkách.

Placení

  • DOBÍRKA - platba v hotovosti při převzetí zásilky kupujícím od dopravce.
  • ZÁLOHOVÁ FAKTURA - platba bankovním převodem z jakéhokoliv bankovního účtu na základě zálohové faktury vystavené prodávajícím.
  • HOTOVĚ – platba v hotovosti při osobním odběru zboží v sídle prodávajícího.

Reklamace a servis

  • Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24měsíců. Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici. Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího. V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícího vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.

Převzetí zboží kupujícím

  • Kupující je povinnen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zboží od přepravce. Pokud je obal porušen, je povinnen překontrolovat stav a obsah zásilky a v případě poškození nebo ztráty zboží sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Pokud není obal poškozen, je kupující povinnen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno. Pokud ano, je povinnen nejpozději následující pracovní den po převzetí reklamovat u dopravce (DPD, pošta). O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, fax). Pokud není tento postup dodržen, nelze již poškození nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají).

Vrácení zboží na základě § 53 (7) občanského zákoníku

  • Kupující je povinen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zboží od přepravce. Pokud je obal porušen, je povinen překontrolovat stav a obsah zásilky a v případě poškození nebo ztráty zboží sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Pokud není obal poškozen, je kupující povinen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno. Pokud ano, je povinen nejpozději následující pracovní den po převzetí reklamovat u dopravce PPL. O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, fax). Pokud není tento postup dodržen, nelze již poškození nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají). Vrácení zboží na základě § 53 (7) občanského zákoníku. Pokud kupující nakupuje zboží jako soukromá osoba - spotřebitel (nikoliv na IČ) prostřednictvím prostředků komunikace na dálku dle §53 (není případ osobního odběru), má právo v souladu s § 53 (7) občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Vracet nelze zboží u něhož to zákon vylučuje (8). Jedná se zejména b) o dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, poruší li spotřebitel jejich originální obal. Zboží, které si spotřebitel přeje vrátit musí být kompletní (vč. příslušenství, záručního listu, návodu atd.), nepoškozené, v původním obalu, nesmí jevit známky používání a s originálním dokladem o koupi. Pokud chce spotřebitel od smlouvy odstoupit odešle na adresu prodávajícího dopis: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne ..... ,číslo objednávky .... a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo účtu). Datum a podpis“. Zboží zasílané zpět doporučujeme spotřebiteli dobře zabalit a pojistit. Zboží nelze zaslat na dobírku - takto zaslané zboží prodávající nepřijímá. Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je odstoupení i zboží doručeno prodávajícímu do 14 dnů od převzetí plnění. Prodávající vrátí spotřebiteli vynaložené finanční částky kromě skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (dopravné a balné i kdyby nebylo účtováno) do 30 dnů od odstoupení.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

  • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Dále si prodávající vyhrazuje právo zrušit objednávku zákazníka, který již dříve nesplnil některou svou smluvní povinnost - zpravidla povinnost převzít nebo zaplatit objednané zboží.

Děkujeme za důvěru

  • Děkujeme za důvěru a Věříme, že jsme Vás přesvědčili, že nákupy u nás jsou levné, rychlé a bezpečné. Pokud máte jakýkoliv dotaz, připomínku nebo námět, kontaktujte nás. Každý Váš podnět nám poslouží pro zkvalitnění našich služeb.
 
  • Copyright (c) 2019 DRAPE       
  •      TOPlist