Momentálně je kamenná prodejna uzavřena. V případě zájmu nás kontaktujte na tel.777813030. Děkujeme za pochopení
Vrácené zboží
Reklamace a servis
- Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24měsíců. Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici. Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího. V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícího vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.
Převzetí zboží kupujícím
- Kupující je povinnen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zboží od přepravce. Pokud je obal porušen, je povinnen překontrolovat stav a obsah zásilky a v případě poškození nebo ztráty zboží sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Pokud není obal poškozen, je kupující povinnen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno. Pokud ano, je povinnen nejpozději následující pracovní den po převzetí reklamovat u dopravce (DPD, pošta). O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, fax). Pokud není tento postup dodržen, nelze již poškození nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají).
Vrácení zboží na základě § 53 (7) občanského zákoníku
- Kupující je povinen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zboží od přepravce. Pokud je obal porušen, je povinen překontrolovat stav a obsah zásilky a v případě poškození nebo ztráty zboží sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Pokud není obal poškozen, je kupující povinen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno. Pokud ano, je povinen nejpozději následující pracovní den po převzetí reklamovat u dopravce PPL. O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, fax). Pokud není tento postup dodržen, nelze již poškození nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají). Vrácení zboží na základě § 53 (7) občanského zákoníku. Pokud kupující nakupuje zboží jako soukromá osoba - spotřebitel (nikoliv na IČ) prostřednictvím prostředků komunikace na dálku dle §53 (není případ osobního odběru), má právo v souladu s § 53 (7) občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Vracet nelze zboží u něhož to zákon vylučuje (8). Jedná se zejména b) o dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, poruší li spotřebitel jejich originální obal. Zboží, které si spotřebitel přeje vrátit musí být kompletní (vč. příslušenství, záručního listu, návodu atd.), nepoškozené, v původním obalu, nesmí jevit známky používání a s originálním dokladem o koupi. Pokud chce spotřebitel od smlouvy odstoupit odešle na adresu prodávajícího dopis: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne ..... ,číslo objednávky .... a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo účtu). Datum a podpis“. Zboží zasílané zpět doporučujeme spotřebiteli dobře zabalit a pojistit. Zboží nelze zaslat na dobírku - takto zaslané zboží prodávající nepřijímá. Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je odstoupení i zboží doručeno prodávajícímu do 14 dnů od převzetí plnění. Prodávající vrátí spotřebiteli vynaložené finanční částky kromě skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (dopravné a balné i kdyby nebylo účtováno) do 30 dnů od odstoupení.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Dále si prodávající vyhrazuje právo zrušit objednávku zákazníka, který již dříve nesplnil některou svou smluvní povinnost - zpravidla povinnost převzít nebo zaplatit objednané zboží.